Σκεφτείτε πόσες φορές έχετε θυμώσει με κάποιον λόγω της συμπεριφοράς του και δεν καταφέρατε να επικοινωνήσετε με επιτυχία! Μπορείτε να το αλλάξετε!
Μέσα από αυτό το εργαστήριο (workshop) θα γνωρίσετε πως λειτουργεί ο θυμός, πως μπορεί να εμποδίσει τη σωστή διαχείριση του πελάτη και να οδηγήσει σε μια κακή ή αποτυχημένη πώληση. Θα παρουσιαστούν τεχνικές και μέθοδοι για να μπορείτε να διαχειριστείτε τον θυμό σας, και να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τον οποιονδήποτε δύσκολο πελάτη (ή συνεργάτη, προμηθευτή, φίλο, σύντροφο) μετατρέποντας τον κακό θυμό σε λειτουργική αποδοτική επικοινωνία.
Απευθύνεται
Σε Ιδιοκτήτες, Μανατζερς Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων, σε υπαλλήλους επιχειρήσεων και σε Ελεύθερους Επαγγελματίες.
Τόπος και Χρόνος Διεξαγωγής
Το Εργαστήριο Διαχείρισης Θυμού θα διεξαχθεί την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013 16.00-21.00 στο Μαρούσι (Αθήνα). Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο: 211-7706299
Κόστος
Κόστος συμμετοχής ανά άτομο: 100 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει Φ.Π.Α. 23%)
Early Booking: 60 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει Φ.Π.Α. 23%) για εγγραφές μέχρι Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013
Περιεχόμενα
Α’ Μέρος (Θέμης Σαρανταένας)
• Η σημασία της σωστής επαφής με τον πελάτη από την σκοπιά της ψυχολογίας του καταναλωτή
• Ο “Νέος” Σημερινός Καταναλωτής είναι ένας θυμωμένος άνθρωπος
• Θυμός – Επικοινωνία – Εμπόδιο
Β’ Μέρος (Ρούλα Παπαθέου)
• Που οφείλεται ο θυμός
• Θυμός- ένα δευτερογενές συναίσθημα
• Μύθοι περί θυμού
• Η ‘συνταγή’ του θυμού
• Γιατί θυμώνουν οι άνθρωποι; Στόχοι του θυμού
• Τεχνικές αντιμετώπισης (Αποτελεσματική έκφραση του) θυμού – Αντιμετώπιση
• Αντανακλαστική ακρόαση
• Η ψυχολογία των λειτουργικών σχέσεων στο χώρο εργασίας
Μεθοδολογία
Στο εργαστήριο αυτό θα παρουσιαστεί θεωρητικό υλικό με παραδείγματα από την καθημερινή ζωή. Ακόμα τα παραδείγματα θα ενισχυθούν με οπτικο-ακουστικό υλικό. Τέλος, το εργαστήριο θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργική επεξεργασία του συναισθήματος του θυμού.