Αν και η καινοτομία είναι σημαντική για την επιτυχία μίας επιχείρησης, όπως π.χ. στην περίπτωση του Twitter, άλλες φορές το μόνο που χρειάζεται είναι έναςβελτιωμένος τρόπος για να προσφέρει στους πελάτες αυτό που θέλουν. Αν βασιστείτε στη δεύτερη μέθοδο, τουλάχιστον ξέρετε ότι υπάρχει μία αγορά που έχει ήδη αποδεχτεί αυτό που θέλετε να προσφέρετε, και δεν μπορεί παρά να αντιδράσει θετικά σε μία βελτιωμένη έκδοση του.
Φυσικά, αν αυτή η έκδοση προέλθει από εσάς, τότε όχι μόνο θα προσελκύσετενέους πελάτες, αλλά θα αποσπάσετε και πελάτες από τον ανταγωνισμό. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να βρεθείτε με τη σειρά σας σεμειονεκτική θέση, αν κάποιος ανταγωνιστής καταφέρει να κάνει το ίδιο. Η διοίκηση της TMG Workwear, μίας εταιρείας που διαθέτει φόρμες εργασίας στην Αγγλία, αναφέρει τον δικό της τρόπο για να παραμείνει ανταγωνιστική, σύμφωνα με αυτό το μοντέλο.
Συγκεκριμένα, κατασκευάζει τις φόρμες σε ασιατικές χώρες, επιτυγχάνοντας καλή ποιότητα σε χαμηλό κόστος, και επιπλέον διαθέτει τα προϊόντα της online. Βεβαίως, όταν κάποιοι ανταγωνιστές της κάνουν το ίδιο, θα πρέπει να βρει νέους τρόπους για να παραμείνει σε καλή θέση. Σύμφωνα με την εταιρεία, τομυστικό της βιωσιμότητας είναι να βρει ένα μοναδικό ανταγωνιστικό στοιχείο που δεν θα μπορέσουν να αντιγράψουν ή να βελτιώσουν οι ανταγωνιστές της.
Πηγή: EMEA.gr