Σεμινάριο Gamification στην Αθήνα

περιεχόμενο

Ημερομηνία και Τόπος Διεξαγωγής

Aθήνα: Σάββατο 12 Οκτωβρίου, 2013 (8 ώρες) – εγκαστάσεις Human Asset Αθήνα, Μαρίνου Αντύπα 62-66, Ν. Ηράκλειο 14121, Αθήνα. (χάρτης)

Ώρες: Σάβ 09.00-17.00

Εισηγήτρια: Δήμητρα Ζερβάκη, ΕΜΒΑ, PMP, TTT

“Ένα εργαλείο αλληλεπίδρασης δημιουργικότητας και τεχνολογίας για αποτελεσματικό χειρισμό των προκλήσεων, προβλημάτων και επιδιώξεων της σύγχρονης εποχής. Η ενθάρρυνση της «ανοιχτοσύνης» απέναντι σε νέες καινοτόμες ιδέες είναι το κλειδί της ανάπτυξης και της επιτυχίας!”

gamificationΤι είναι Gamification:

Ο όρος Gamification-Παιχνιδοποίηση αναφέρεται στη χρήση/ενσωμάτωση διαφόρων μηχανισμών/χαρακτηριστικών παιχνιδιού σε καταστάσεις/δραστηριότητες που δεν σχετίζονται με το παιχνίδι με στόχο τη λύση προβλημάτων μέσω της αύξησης της διαδραστικότητας και της συμμετοχικότητας των χρηστών. Εφαρμογή του gamification γίνεται σε ιστοσελίδες, πλατφόρμες, ιστολόγια, υπηρεσίες, κοινότητες.

Στόχος:

Σε μια εποχή αβεβαιότητας, συνεχούς ανατροπής αλλά και πολλών προκλήσεων, το Gamification-Παιχνιδοποίηση, είναι ένα εργαλείο καινοτομίας και δημιουργικότητας που δίνει τη δυνατότητα σε οργανισμούς, επιχειρήσεις και εταιρίες να αυξήσουν την κερδοφορία και την αποτελεσματικότητά τους και ταυτόχρονα τη δέσμευση των πελατών-υπαλλήλων-ενδιαφερόμενων μερών τους με μετρήσιμα αποτελέσματα (Analytics) και βάση των επιχειρησιακών στόχων τους (SMART goals).

Το σεμινάριο αποτελεί μία εισαγωγική παρουσίαση των μηχανισμών του Gamification και την παροχή γνώσης καθώς και όλων των απαραίτητων εργαλείων για την αποτελεσματική χρήση και εφαρμογή του τόσο ως επιχειρησιακή πρακτική όσο και σε επίπεδο αειφορίας, προσωπικής ανάπτυξης και well-being. Αποτελεί μία νέα προσέγγιση που μπορεί να συμβάλλει στην

  • Ενίσχυση εταιρικής στρατηγικής και σχεδίων marketing
  • Αύξηση πωλήσεων των επιχειρήσεων και οργανισμών
  • Ενίσχυση Παρακίνησης και Αύξηση Παραγωγικότητας εργαζομένων
  • Ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών Πληροφοριακών Συστημάτων-Web/Mobile/Game Applications

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν τις αρχές του Gamification και να τις ενσωματώσουν σε επιχειρησιακές δραστηριότητες και διαδικασίες. Επιπλέον, η παρουσίαση καλών πρακτικών/παραδειγμάτων από εφαρμογές Gamification, που χρησιμοποιούν τη γλώσσα και τη «μεταφορά» του παιχνιδιού σε διάφορους εργασιακούς ή μη τομείς, θα αποτελέσουν πηγή νέων ιδεών και ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν στο χώρο εργασίας τους, είτε ως υπάλληλοι, είτε ως επιχειρηματίες/ελεύθεροι επαγγελματίες,

Θεματολογία:

  • Τι είναι Gamification
  • Είδη gamification
  • Τύποι παικτών και ανατομία της διασκέδασης (fun) στο πλαίσιο του gamification
  • Μηχανισμοί video-games που χρησιμοποιούνται στο gamification
  • Πλαίσιο ανάπτυξης ενός συστήματος gamification σε έξι βήματα
  • Παραδείγματα σωστής και λάθος χρήσης συστημάτων gamification
  • Κριτική που επιδέχεται το gamification και ρίσκα που υφίστανται στη χρήση του

Απευθύνεται:

Σε όλους εκείνους που επιθυμούν να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν ό,τι πιο σύγχρονο υφίσταται σήμερα στο πεδίο της τεχνολογίας για να κάνουν τη διαφορά τόσο στη δουλειά τους όσο και στη βελτίωση της καθημερινής τους ζωής.

Πιο συγκεκριμένα απευθύνεται σε:

Συμβούλους ανάπτυξης και διοίκησης επιχειρήσεων, Συμβούλους Μάρκετινγκ, Σχεδιαστές παιχνιδιών, Web designers, Συμβούλους χρήσης social media, Software Developers, Υπεύθυνους ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού, Project Managers, Πωλητές, Εκπαιδευτές/Εισηγητές σεμιναρίων, Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, Καθηγητές Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης, Επιχειρηματίες, Ελεύθερους επαγγελματίες, Managers/Executivesόλων των τμημάτων μιας εταιρίας, Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις, Στελέχη Κυβερνητικών Οργανώσεων, Δήμους/Περιφέρειες, Άτομα που ασχολούνται με την προστασία του περιβάλλοντος

Εκπαιδευτικές Τεχνικές:

  • Εισήγηση
  • Ερωτήσεις-Απαντήσεις
  • Συζήτηση
  • Πρακτικές ασκήσεις
  • Μελέτη περιπτώσεων
  • Ομάδες εργασίας
  • Καταιγισμός Ιδεών

Εκπαιδευτικό Υλικό:

Διδακτικές Σημειώσεις, Βιβλιογραφικές Αναφορές,  Δραστηριότητες, Ασκήσεις

Εκπαιδευτικά Εργαλεία:

Η/Υ, Projector

Λίγα λόγια γιά την εισηγήτρια Δ. Ζερβάκη, EMBA, PMP:

Σύμβουλος Ανάπτυξης & Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων, της σύγχρονης τεχνολογίας καθώς και στο πεδίο της Προστασίας της Βιοποικιλότητας. Το όραμά της είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω της επίτευξη του «well-being» των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Γεωπονία (ΑΠΘ) και Διοίκηση Επιχειρήσεων (Executive Master of Business Administration).

Έχει πιστοποιηθεί ως Project Management Professional (PMP) από το Project Management Institute (PMI-USA) καθώς και ως Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών (Train the Trainers) από το Staregister. Επίσης είναι υπέρμαχος της χρήσης της σύγχρονης τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα δράσης (ICT-Web2-3 tools, social media, blogs, internet sites) και έχει πιστοποιηθεί ως ειδικός του Gamification.

Εργάζεται πάνω από 15 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας στα αντικείμενα της Διαχείρισης Έργων, της Αειφόρου Καινοτόμου Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, της Εκπαίδευσης Ενηλίκων-Προσωπική Ανάπτυξη-Ανάπτυξη Ικανοτήτων και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ευαισθητοποίησης. Είναι φανατική παίχτρια video-games από τα παιδικά της χρόνια και έχει ενσωματώσει το gamification σε projects που έχουν υποβληθεί στην ΕΕ καθώς και σε όλα τα σεμινάρια που υλοποιεί.

Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι και να έχουν τη βοήθεια των συνανθρώπων τους και αυτό το εκφράζει και το προωθεί μέσω των δραστηριοτήτων της.

Διάρκεια: 8 ώρες

Κόστος: 160€ το άτομο. 

Για έγκαιρη συμμετοχή -10% ανά άτομο.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο email: training@humanasset.com αναγράφοντας στο θέμα “Gamification Workshop”.Για να δηλώσετε συμμετοχή μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα είτε για Αθήνα είτε για Θεσσαλονίκη πατήστε εδώ.

κοινοποίηση

Σας ενδιαφέρει; Κοινοποιήστε το άρθρο στα social media σας!

διαβάστε επίσης

BEST Soft Skills Track 2022

Τι είναι το BSST; Οι περισσότερες εταιρείες στη σημερινή κοινωνία αναμένουν πολλά από τους απόφοιτους και μελλοντικούς εργαζομένους. Οι εξειδικευμένες

Αναλυτικά

Banner title

Banner content

σχετικά άρθρα

Η Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης προβάλλει: Village Potemkin

Η Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης συνεχίζει τις ανοιχτές προβολές της στο Pikap Kato με την παρουσίαση του ελληνικού Ντοκιμαντέρ «Village Potemkin», τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022, σε σκηνοθεσία Δομήνικου

Αναλυτικά
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.