Η αθηναϊκή κοινότητα του τεχνολογικού επιχειρείν ανανεώνει το ραντεβού της για το απόγευμα της Παρασκευής 29 Νοεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς.
Κατά τα γνωστά, η συνταγή περιλαμβάνει πολύ καφέ και διάθεση για νέες επιχειρηματικές γνωριμίες, απουσία γραβάτας. Το μπαρ του Μουσείου μας υποδέχεται με φιλικό μενού, ενώ πρόκειται να παραμείνει ανοικτό ως τα μεσάνυχτα.
Σε αυτή τη συνάντηση, οι παρουσιάσεις θα εστιάσουν στο marketing. Αναφορικά με αυτό, οι startups, εκ φύσεως, επιχειρούν το “ανέφικτο”: Να κάνουν γνωστό και δυνητικά επιτυχημένο ένα νέο, διαφορετικό προϊόν, με ελάχιστα χρήματα, σε ελάχιστο χρόνο.
Επί σκηνής θα βρεθούν άνθρωποι που έχουν δοκιμάσει τα παραπάνω, με ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Οι παρουσιάσεις πρόκειται να αναφερθούν σε παραδείγματα, αποτυχίες και πρακτικά συμπεράσματα, αντί θεωριών. Συγκεκριμένα, οι ομιλητές και τα αντικείμενα στα οποία θα εστιάσουν έχουν ως εξής:
– Άρης Παπαγρηγορίου, UX Designer, Intale: Enterprise marketing / door-to-door & offline, επίσης rebranding
– Μιχάλης Γκόντας, Συνιδρυτής, Cookisto: Consumer marketing / PR & old media
– Γιώργος Σπανουδάκης, Συνιδρυτής, Pinnatta: Consumer marketing / app store & content
– Παναγιώτης Παπαδόπουλος & Γιάννης Βλαχογιάννης, Συνιδρυτές, Bugsense: Enteprise marketing / Events & growth hacking (bonus τα περί εξαγοράς από την Splunk)
Η προσέλευση για τον πρώτο καφέ ξεκινά στις 18.00, οι παρουσιάσεις στις 19.00, ενώ το κυρίως μέρος του networking συνεχίζεται αμέσως μετά ως τα μεσάνυχτα. Η συμμετοχή είναι, εξ’ ορισμού, δωρεάν και ανοικτή για κάθε ενδιαφερόμενο. Περισσότερα θα βρείτε και στο σχετικό facebook event.