Όπως φαίνεται ο δρόμος είναι ανοικτός για ανεύρεση χρηματοδότησης ακόμα και για κλώνους επιχειρήσεις.
Το Lazada από την Μαλαισία συγκέντρωσε 100 εκατ. δολάρια από επενδυτές με σκοπό να γίνει ένας σημαντικός παίκτης των ηλεκτρονικών αγορών στην νοτιοανατολική Ασία.
To Lazada πουλάει ηλεκτρονικά είδη, ρούχα, συσκευές, παιχνίδια και απευθύνεται κυρίως σε κατοίκους της Ινδονησίας, της Μαλαισίας, στις Φιλιππίνες, της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ. Όπως εξηγείται από το Lazada η αγορά της νοτιανατολικής Ασίας είναι μία δύσκολη αγορά καθώς το 99% των αγορών δεν πραγματοποιείται online. To Lazada φιλοδοξεί να αλλάξει αυτές τις συνήθειες. Οι ενδείξεις είναι ενθαρρυντικές και πρόσφατα οι παραγγελίες ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο.
Το Lazada ισχυρίζεται ότι 90% όλων παραγγελιών παραδίνονται την ίδια ημέρα, ενώ το 85% των παραγγελιών σε περιοχές που διαθέτουν μετρό παραδίδονται την επομένη.
Μία άλλη ηλεκτρονική αγορά όπως το Amazon και το Lazada είναι το Lamoda που δραστηριοποιείται στη Ρωσία και στο Καζακστάν και πουλάει κυρίως ρούχα παπούτσια και αξεσουάρ με τη δυνατότητα παράδοσης την επόμενη ημέρα. Απασχολεί 1200 εργαζόμενους και πρόσφατα εξασφάλισε χρηματοδότηση από επενδυτές ύψους 130 εκατ. δολαρίων.